2013. június 16., vasárnap

Mézeskalács Party 2012 dec.

Barátnőkkel minden hónap 3 péntekén találkozunk, és beülünk valahova. Ilyenkor mindenki kicsit kiszabadul a hétköznapi zsongásból, és a gyereknevelés, háztartás vezetés mellett is jól jön egy-két szabad óra.
A decemberi találkozót kicsit átvariáltam azzal, hogy itthon szerveztem egy mézeskalács bulit. Azaz sütöttem mézeskalácsot, amit lehetett dekorálni, és emellett tudtunk pillecukros forró csokit inni, forralt borozni, teázni, sütizni, beszélgetni. Szóval jól telt.
Már 2 hónappal előtte a találkozón odaadtam a meghívókat.
Így már, hogy Balázs is egy éves elmúlt, itthon ünnepeltünk szenteste, és hát a lakást is sokkal jobban feldíszítettem, mivel volt aki értékeli :) Konyhában is és a szobában is volt a karnison égősor. Ez most jól is jött, jó hangulatot teremtett :) 
Mivel a lakásunk kicsi, így a konyhában csak épphogy elfértünk az asztal körül, így a szobába terítettem meg a vendégváró asztalt.
Az emeletes tálalón sós perec, sajtkrémes kosárka, és kencés kenyér. A búra alatt a tortatálon gesztenyés cupcake, a kékségek pop cake-ek, volt birsalmasajt, pillecukor a forrócsokihoz, és candy stick. Hazavivős ajándéknak volt mézesbáb (szalaggal körbekötött). Nagy sikert aratott minden ahogy emlékszem :)

A konyhában volt terítve a díszítéshez. 6 féle mézeskalácsot szaggattam, és volt egy adag begyúrva, ha sütni is szeretnének a csajok. De erre nem került sor, megelégedtek a meglévőkkel.

Munkaasztal:

És még néhány kép:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése