2015. május 1., péntek

Lift gyakorlat 2.

A NCSD ScrapRoom-ban minden héten van egy liftelendő oldal gyakorlásképpen. A lényege a LIFT-elésnek, hogy minél pontosabban másoljuk és az oldalt, minél kevesebb változtatással.
Gondoltam én is belevágok, hisz ez nagyon jó lehetőség a gyakorlásra.
Rengeteg időt fordítottam az oldal elkészítésére, hogy minél pontosabban tudjam visszatükrözni.
Mivel semmi hasonló alapanyag nem állt rendelkezésemre, így minden házilag készült.
A csíkos háttérpapírt maszkoló szalaggal ragasztottam le, majd fekete vízfestékkel festettem színre (ilyet soha többet ha nem muszáj, mert mire a megfelelő színt elértem, a papír hullámos lett a sok víztől, és ki kellett vasaljam a papírt, de még így sem lett szép egyenes). A vízfesték száradás után porózus marad, ha hozzányúlok, az ujjammal át tudom vinni a fehér részre, így valahogy rögzítenem kellett. Ehhez decoupage ragasztólakkot használtam. Száradást követően csiszolópapírral megkoptattam az oldal széleit.
Mivel nem volt megfelelő virágos papírom, így a minta oldalt nézve szabad kézzel megrajzoltam a virágokat, és gelatos-sal, valamint vízfestékkel megfestettem a virágokat.
A kis csíkos keretet dekortapaszból készítettem, a kis rózsaszín keretes címkét pedig vékony hegyű ecsettel festettem meg. (mivel címke nyomdám sincs még, de látom, hogy ez is kellene, mert egyre többször hiányzik)
A Love felirathoz tintával színeztem 2 árnyalatra papírt, majd megrajzoltam, kivágtam, és összeragasztgattam a betűket, végül Versa Markt vízjeltollal pöttyöztem, fehér domborporral megszórtam, és hőlégfúvóval rögzítettem.
A fekete kis címke fotókartonból készült,és fehér tollal írtam rá.
A virágoknál a varrás kézi, a szövegnél és a képnél gépi.
A kis hangjegy miatt egy dalszöveget szerettem volna az oldalra, így találtam rá Szekeres Adrien: Kicsi szív dalára, ami szerintem nagyon jól illik a képhez.
A kép egyébként az oldal miatt készült el a jelzett dátumkor. Végül úgy belelendültem a fotózásba, hogy mindkét gyerekről egy egész sorozat készült :) Adéllal egyszerű dolgom volt, de Balázs már megizzasztott :)

És most jöjjenek a képek:






(igen, igen, a részletfotók még a festékfröcskölés előtt készültek, csak nem akartam újakat készíteni a pacák miatt)

És íme a Liftelt oldal:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése