2015. június 16., kedd

Húsvéti képeslapok

Igen, igen...mikor volt húsvét. Jó régen. Tudom, de mikor volt karácsony? :D az még régebben, és nemsokára a DD-t is végre feltöltöm, mert irtóra el vagyok maradva a blog vezetésével. Szóval most jó pár bejegyzés következik, a már elkészült, de még fel nem töltött alkotásokról.

Először is hozom a húsvéti scrapbook nyusziposta képeslapját, melyet Farkasné Himer Hajnalkának küldtem.
A nyuszit a virágcserépben kézzel rajzoltam meg, majd színes ceruzával színeztem ki, végül az egészet lekentem decoupage ragasztó-lakkal, hogy rögzítsem a színeket, ezáltal kapott egy selymes csillogást. Végül körbevágtam.
Ehhez kerestem megfelelő papírokat. Egy NCSD polaroid keretet bevontam vékony pöttyös papírral, ez adta az alapot a shaker box-nak.
A háttérbe felhőt stencileztem egy papírra kartonból kivágott felhő és Distress Ink segítségével. Majd színben odaillő flittereket szórtam a boxba.
Még egy kis virág, körömlakkal retusált gyöngy középpel, és készen is volt a képeslap.





Balázzsal is készültünk közösen képeslapokkal. Húsvétra a szüleimhez mentünk, és ezt vittük ajándékba a nagyszülőknek, dédinek, és tesóméknak (keresztszülő).
Balázs nagyon élvezte a készítését, azt hittem nem tudom levakarni a cuccaimról. Hiába...állandóan ezekre fáj a foga, szóval most kánaán volt neki, hogy végre legálisan is használhatta őket :D 
Egy nagyon egyszerű képeslapot kerestem, amit ő is meg tud kisebb segítséggel csinálni.
Dekortapaszokat és distress inket használtunk hozzá. A ragasztást teljes egészében ő végezte (na jó, én tépkedtem le a kiválasztott tapaszból a szükséges mennyiséget a spórolás miatt), a festést ő kezdte, én pedig kicsit javítgattam rajta, és elvégeztem a végső finomításokat is :D 
Szerintem szép színesek, vidámak lettek, nem is akarta odaadni. (de mondjuk ezt már megszokhattam, mert semmit nem akar odaadni, amit ajándékba készítek. Minden minialbumot meg akar tartani :D Legalább értékeli az erőfeszítéseimet, és a scrapbookot :D )




(Persze dédinél egyből ki is próbálta, hogyan viselkedik a Distress ink folyadékkal érintkezve. Egy fél pohár vizet borított az asztalra, és persze, hogy kapott a képeslap is jó pár cseppet belőle. Szép pöttyös lett, mint a dekortapaszok. Na de ettől lesz egyedi. Nem? :D És nem is az én fiam volna, ha valami simán működne nála.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése