2015. június 30., kedd

Képzelet szárnyán (Scrap bolt pályázat)

A Scrap bolt, júniusi pályázatára készült az alábbi oldal. A feladat az volt, hogy fénykép nélküli oldalt kell készíteni.
Én egy idézetet, gondolatot választottam ki, ami már régóta nagyon tetszik, és egyszer mindenképpen meg akartam scrappelni, igaz más terveim voltak vele, de most gondoltam előveszem, és ez lesz az oldal témája.
Íme a kész oldal:

 Körbevarrtam az idézetet, ezzel jelölve a korlátozottságot. A néhány pausz alá ragasztott csillagocska is ugyanezt jelképezi.

A varrott rész legtetején hagytam egy nyílást, amin "kiszökhettek" a csillagok az égbolt felé, ahol is a korlátok megszűnnek.

A feliratot Versa Mark tollal írtam, és arany domborporral szórtam be, majd hődomborítottam.


Ez a kép inspirálta az oldalt:

Éééés: megnyertem az e havi kihívást az oldallal. Igaz sorsolásos alapon ment a dolog, de akkor is nagyon örülök a nyereménynek :) Ezúton is köszönöm a lehetőséget.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése